12 mars 2012

King of the beach och bagger-bränna

Bom dia!

Igår spelade killarna king of the beach. Vi var där och kikade lite och tränade efteråt. Jag har bränt mig ganska ordentligt trots att jag smörjt mig. Knäveck, ländrygg, triceps, näsa och axlar är riktigt illa tilltygade. Även underarmarna är i riktigt dåligt skick, då vi första träningen spelar i rejält regn (sand på bollen=sår på underarmarna) och jag sedan brände mig just där. Inte skönt att ta bagger just nu!
Här kommer lite bilder från kingen:
Svenske gutter


Janne och jag försökte få Spartacus intresserad av att bada.
Svagt intresse visat!

Brasilianska guttar

Efter träningen köpte snälla Aslak Acai tll oss! Det är något slags
bär som liknar blåbär som är skitgott och nyttigt! Här serverat med
banan och müsli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar