3 juni 2013

Kära dagbok

Då och då måste man sätta sig ned och tänka över sin livssituation. Är jag nöjd? Lycklig? Vad vill jag ha ut av livet? Många svarar nog att de saknar den där speciella personen i sitt liv, ni vet den där killen eller tjejen som betyder något alldeles extra.

Jag kan inte påstå att jag tänkt över saken speciellt mycket senaste året, men det är ju rätt många sidor på internet där reklamen för olika dejtingsajter (och även andra sätt att "träffa nya människor") är nästintill överväldigande.

Jag bestämde mig för att ge det en chans!

Otrohet18 hmm, ja det låter ju inte så dumt. Men har ju inte någon att
vara otrogen mot, så det funkar ju inte.
Knullförfrågan! Så trevligt.
Ser ut att vara riktigt mysig sajt, men varför vänder hon sig bort?
Jag är inte utseendefixerad eller så, men man vill ju inte hångla med en fuling.
Detta kändes mer som min stil! Men är ju egentligen ute efter ett mer långvarigt förhållande..
Garantin låter riktigt frestande dock!!!
"Söker du en erotisk dejt?" Mja allså, ja... Nej. Men om jag ändå kan få vad jag vill så vill jag bara ha en gammal hederlig oerotisk dejt tack.

"Banned from the internet" hmm hur är det en bra sak?
Gillar sporttoppen dock, vill gärna träffa någon med ett genuint idrottsintresse! :)
Då jag är en flitig användare av denna fråga vet jag att "kuk" och "storlek" ska skrivas ihop!
Shit, det är störigt med folk som sär skriver!!
 Rent spontant känns en reklam med stavfel oseriös och hur som helst känner jag inte för att dejta någon som vill
 "Ta reda! Hur får man en större?"
 Letar vidare..
Ja, jag har inget emot med nudister, men jag har faktiskt en sprillans ny soffa och vill helst undvika assprints
så länge det går.
En love buddy känns egentligen inte helt fel, men med tanke på hennes  klädstil på fotot
lär hon vara uppemot 50 år idag va? 
Nää, detta var verkligen inget för mig. Det kanske är bäst att skicka in en egen annons och bara vänta på att bli överöst med Amors pilar?
Mycket trevlig och ambitiös volleybollspelare (med endast måttlig behåringsproblematik) söker Dig, snygga, roliga och icke-douchiga kille.
Om mig:
  • Tränar alla kvällar i veckan
  • Tävlar alla helger i sommar
  • Om jag inte har vunnit helgens tävling är jag på dåligt humör måndag/tisdag kommande vecka
  • Jobbar utomlands ca 4 månader/år
  • Chillar utomlands ca 4 månader/år
  • Räkna med att jag är ekonomiskt beroende (av dig).
  • Du bör ej tycka att generande kroppsbehåring är generande.
Yes, då är det bara att invänta alla erbjudanden nu.

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Jag skulle bli ihop med dig alla dagar i veckan!!!;-)

    SvaraRadera
  2. Åååh, ring mig om du blir ledig! =)

    SvaraRadera