31 jan. 2013

Det är varmt

Denna veckan har vi vissa dagar bytt träningstid med killarna och istället börjat träna kl 8.30. Det är lagom tills solen letat sig fram på banorna och det har blivit svinigt varmt. Det är så sjukt varmt! Det är så jäääävla varmt, och nu när jag skriver att det är varmt så sitter ni typ hemma i soffan och bara "jaja, fan allså det låter rätt varmt.." men allså det är så stört varmt! Ni fattar inte hur varmt det är! (I love you).

Wesley tjatar på oss att vi ska vara mer energiska och snacka mer, peppa mer, men allså det är för varmt! Ibland är jag typ glad bara jag orkar ropa "kant" eller "mitt" efter ett mottag. ALL min energi går åt för att se till att inte huvudet bara trillar av axlarna och hamnar i sanden som en jävla kokosnöt. Där. Jag tror jag har fått fram exakt hur varmt jag tycker att det är på våra morgonträningar.

Vetenskapshen är överrens om att närheten till ekvatorn är en av de
 bidragande faktorerna till värmen i Fortaleza.
Idag hade vi en ganska lugn förmiddagsträning, eller jag tog det lugnt iaf för jag har haft lite ont i halsen de senaste dagarna. Det var varmt.

Hoppas på mer energi imorgon!

Tchau!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar