13 jan. 2013

Malmö, Lissabon, Fortaleza..

Nu är det då äntligen dags att börja dra sig ned mot varmare breddgrader. Resan mot Fortaleza, Brasilien börjar ikväll då jag tar tåget ner till Malmö och Maria Hedgärde, min kompanjon för denna resa. Imorgon lyfter flyget från Kastrup och ned till Lissabon där vi spenderar några timmar på eftermiddagen. Vi landar sedan i Fortaleza ca kl 21 lokal tid.

Denna underbara jetlag som får en att vilja gå och lägga sig kl 20 på kvällen och som gör det omöjligt att sova längre än till 06 på morgonen :)

Maria och jag landar i Fortaleza mitt under pågående Banco do Brasil (brasilianska bvb-touren) och precis idag är det klart att Karin Lundqvist med partner har kvalificerat sig till maindraw!

Karin, förbered dig på en fet svensk hejjaklack till helgen!!
SWEDEN IS IN THA HOUSE!

För övrigt kan det hända att det tar oss lite tid att få igång internet där nere (ingen av oss vet vad internet , eller något annat ord heter på portugisiska och igår fick jag upplysa Maria om vad en router är för något..), men jag gör så gott jag kan, det vet ni mina kära vänner.

Med hälsningar från Brasil -12

Tills vi hörs igen..
So long suckers! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar