23 jan. 2013

Hahaha, jag visste att ni skulle gå på det.

Aaaaaahhh! Det är tur att ni är väldigt snygga mina kära bloggläsare, för ni är verkligen inte speciellt smarta!

Det är såklart ingen pojkvän jag ska presentera (det är fortfarande för många som visar intresse för att jag ska kunna välja) utan en helt vanlig beachpartner.

Seriöst, det räcker ändå med att ha EN person som hänger efter en heeeela sommaren och vill träna och dela rum varje helg.

Men vad har jag att gnälla över.. Fick dela hotellrum med massa härliga tjejer förra sommaren så det är väl dags att växa upp ;-)

Här har ni henne iaf. "Tha partna"!

We call her Kenny the blocker!
Medan jag dragit till Braz för att "vässa" formen (går det att vässa något som inte existerar?) håller Kenny hus i IKSUs fina beachhall samtidigt som hon påbörjar nya studier till polis! Spännande indeed, vi får se om vi kan sammanstråla för lite träning senare i vår, men det ska väl inte vara omöjligt med tanke på att jag inte har några planer för resten av mitt liv, efter april.

Det gamla jaget hade definitivt varit oroligt, låt oss tillsammans peka och skratta åt henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar