30 jan. 2014

Dags att lämna Norge

Dags för min obligatoriska favoritvecka på Ålyckevägen!
Kom hit i måndags natt efter en sista dag på jobb och en lång och, tack vare SAS, krånglig resa.
Fantastiskt vinterväder med massa snöstorm, härligt! Perfekt avslut inför resan till Florida nästa vecka =)

Får härmed ta och tacka av alla härliga människor som fått min vistelse i Oslo att (emellanåt) kännas ljus. Tack Janne, Janne, Cindy, Viktoria för den fina träningen, Martin som efter mycket om och men joinade mig i min pengasökande plan (vill inte ens tänka på hur outhärdligt det hade blivit utan dig), samt alla fina kollegor som gjort det roligt och motiverande att jobba.

Har minst sagt fått ihop nog med kosing för att det ska finnas bra förutsättningar för en fin resa samt en grym sommar :)

Nu är det packning a lá Malin som gäller (packning gör kaos med mig), myyyycket katt-kärlek, samt vanlig familje-kärlek :))

Hej då Oslo, tack för cashen och för de roliga orden :)

Hostesaft - Hostmedicin
Ålreit - OK (uttalas som allright)
Ulv - Varg
Drosje - Taxi
Slange - Orm
Lappen - Körkort
Potetgull - Chips
Brus Läsk

Nästa gång vi snakkes är jag i ett land far, far away!

1 kommentar: