24 jan. 2014

Efterlysning!

Hej mina kära vänner

Som ni kanske känner till så är det inte långt kvar tills jag ska åka till Florida. 3 månaders träningsläger är planen och som många av er som själva vart på träningsläger vet, så blir det förutom träningen även en hel del slötid.

Mellan förmiddags- och eftermiddagspasset slänger man sig på sängen för att se på serier (alternativt, om man är en seriös person, blogga).

Idrottaren vill gärna hävda och påstå att detta är "aktiv vila", att det är en ren konst som inte alla behärskar, men vi vet alla att det är slötid som vilken idiot som helst klarar av, samt eftertraktar.

Hur som helst, här sitter jag med en bunke kaksmet framför mig (detta kan jag verkligen rekommendera, ett superbra och smalt alternativ till godis, chips och andra onyttigheter) och letar efter drägliga serier att spendera otaliga timmar framför.

Jag har egentligen bara fastnat ordentligt för två serier tidigare i mitt liv och det är "Friends" och "Family guy". Bägge serier har jag sett samtliga avsnitt av minst 10 gånger (så ni förstår att jag inte haft mycket tid att hitta andra serier).

Krav på ny serie:
- Avsnitt max 21 min (extremt rastlös, dåligt tålamod)
- Humor (krävande (dålig?) humor)
- Gärna utspela sig i dåtid (flera tusen år går också bra) (alla killar var så vältränade på den tiden!)
- Det går bra med äventyr och action, men inga nakna tjejer!!
- Nakna killar
- Ej komplicerad kärlek
- Gärna den där brittiska skådespelaren (han som är med i Mumien (inte djungelgeorge, obvioulsy))
- Eller någon annan bra skådespelare (inte Matt Damon, det är så jobbigt att måsta bestämma sig för om han ser ut som en gris eller som en apa varje gång man ser honom)

Någon som direkt får en känning på något som kunde passa?
Under tiden ni tänker, här är två fina klipp:

Family Guy


Favoritbråk från Friends!!


Nä, nu när jag har sett dessa två klipp så har jag lust o se båda serier från början igen =)
Anyway, thanks for your time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar