7 maj 2013

Välkommen till Ålyckan

Kära dagbok

Jag har som vanligt varit hemma på en riktig snabbvisit mellan varven.
Världens bästa föräldrar kom och hämtade mig på Kastrup för det gick inga tåg hem så sent som mitt flyg landade (hade jag vetat om det hade jag satt stopp för vansinnet)!!

Jag fick hur som helst komma hem och packa upp, tvätta och packa ner igen. Som vanligt. Men jag skulle vilja dela med mig till er av den fantastiska atmosfär som råder i huset på Ålyckevägen.

För det är inget vanligt hus. Det är familjen Lindes.

Gitarrerna är ett viktigt inslag i detta hus!
Stora som små (jag har inget att göra med jesusbilden btw) 

En och annan mustasch går även att finna

Öppen och rak kommunikation är viktigt i en familj
Tack för att ni finns! =)
Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar