14 maj 2013

Hej alla superglada människor!

Nu är det såhär att jag får allt oftare höra att jag är så bitter (även utanför bloggsammanhang, men då svarar jag bara att det är mitt utseende som är så).

Såklart är det ju de mindre bildade personerna som klagar över min bitterhet, men de är ju människor de också de stackarna, så här kommer ett superglatt inlägg om Min Fantastiska Dag. :)

Kära Dagbok

Idag vaknade jag klockan 8.30. Jag vaknade av att solen sken in genom fönstret och rätt i mitt ansikte. Det var så fantastiskt! Jag kände mig redan glad och jag kände att Malin, det här kommer bli en bra och glad dag :).

Jag steg upp och jag åt ägg och mackor till frukost och jag tänkte att detta är den godaste frukosten på länge! En fantastisk frukost skulle man kunna säga!

Efter frukosten var det dags att gå till gymmet. Jag gick till gymmet. Det var en härlig promenad på ca 4 minuter och när jag var på gymmet så tänkte jag att shit, idag är jag stark! Idag ska jag lyfta dubbelt, nej TRIPPELT så mycket som jag brukar lyfta! Och det gjorde jag! Det kändes helt fantastiskt! Det var en fantastisk känsla skulle man kunna säga. Ni borde prova det någon gång, men jag tvivlar på att ni kommer lyckas, för ni är inte ens hälften så fantastiska som mig, och inte ens en fjärdedel så starka!

Tyvärr så glömde jag ta en bild när jag gymmade, och det var inte alls för att det är otroligt pinsamt att ta bilder på sig själv när man är på gymmet! Det hade annars passat perfekt med en bild, för jag svettades knappt alls och var oförskämt snygg just idag!! Fantastiskt.

Sedan satte jag mig i solen och åt en glass, den var fantastiskt god. Jag var så glad att jag inte kunde hålla mig, utan smetade ner hela ansiktet med glass, det var gott.

Sedan lagade jag en god middag, det var köttbullar och några slags potatisar tror jag. Jag mosade dem så de blev ännu godare :) och efter middagen var det dags för beachträning med några underbara beachtjejer!
Den bästa middagen i mitt liv!
Vi tränade på mottag och det var fantastiskt bra!! Verkligen det jag behöver utvecklas i, så det var ju helt otroligt att tränaren bara visste det och liksom la upp hela träningen efter mina personliga behov. Det måste vara något alldeles speciellt fantastiskt med mig alltså! Känner inte ni det också när ni läser detta? Att jag måste vara en mycket SPECIELL person? jag tänkte väl det.

P.S Jag är inte bitter.

2 kommentarer:

  1. Shit, vilka fantakstiska dagar du har Malin! Tur att alla som bloggar har det så här underbart, det verkar bli så automatiskt på ngt sätt...

    SvaraRadera
  2. Det är väl fantastisk, va? :)

    SvaraRadera