18 apr. 2013

Helvändning

Hej på er!

Det har varit hektiska dagar i Karlskrona. Jag har nu kommit så långt i min planering att jag bestämt mig för att spela en challengerturnering på hemmaplan söndagen den 5 maj. Jag kommer hem från Beachcamp natten till söndagen, så det blir tight att hinna. Men vad gör man inte!

Sedan ska jag få åka med min partner för dagen tillbaka till Göteborg på söndag kväll.
Detta innebär att jag parallellt med packningen till Turkiet också måste packa för flytt (!!) till Göteborg, (Öland och Umeå). Detta är alltså grejer för ca 2 månader. (Se tidigare inlägg för packlista till tävling i Svea rike så förstår ni problematiken.)

Men hur som helst så blev jag så trött på kläderna jag använt i Oslo och nu i Brasilien, så jag gick helt enkelt in i min walk-in-closet (det är flyttkartonger på mammas och pappas vind) och hämtade ut en helt ny garderob. In med det gamla och ut med det nya kan man säga. Hade glömt att jag ens hade vissa plagg.
Här sorteras inte tvätt i vitt/kulört utan efter specifik färg..
Dags för lite nya kläder.
Nu är det dags att visa lite skills i Turkiet, och jag hoppas på mycket vind!!!
Ska bli fantastiskt kul att få träna med Jenny, samt träffa gamla goda vänner. Turkiska förbundet ska tydligen arrangera en turnering på "vår" strand som vi får delta i, dags för matchkänsla!

Hoppas  jag kan uppdatera lite från Turkiet, vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar