29 dec. 2013

Om hatkommentarer och kjempeledsna norrmäm

Under mina år (ja! :D) som bloggare har jag nu hunnit med att beröra många ämnen. Det har skrivits och skämtats om män, kvinnor och barn. Utlänningar och rasister, djur och natur, idrottare och sjukgymnaster, samt en hel del annat smått och gott. Exempelvis norrmän (men jag menar, komigen, dom är ju överallt och bara beeeeer mig att skämta om dem =) Nej men seriöst, en hel hög av dem blev kjempeledsna för mitt inlägg där jag råkade skriva att de var för lata för att jobba med skitjobb (vilket iofs är sant) så jag ber om ursäkt, ni är inte lata. Och rika. (SKÄMT).

Det som är härligt med just mina bloggläsare, det är att alla förstår att det är just på skoj. Trots detta så händer det faktiskt att man får en och annan sur kommentar (ja vet, jag får hat-kommentarer!! Halfway to B-kändis, baby!) av folk som antingen fått sin humor bortopererad vid födseln, eller, ve och fasa, har en annan slags humor än mig. (Hehe.)

De personerna har jag ödmjukt bett dra åt helvete samt gett dem rådet att börja läsa andra, mindre provocerande bloggar, exempel på detta är Ernst Kirchsteigers mysblogg.

Men ni andra. Ni fattar väl? Ja, ni förstår. Fina bloggläsare <3

Anyways. Nu ligger jag här i min lilla norska lya och ser tillbaka på året som gått. Jag invigde året i Brasiliens Fortaleza för att sedan flytta tillbaka till Sverige och Göteborg, vidare till Karlskrona och sedan till slut, återigen avsluta året här i Oslo.

Guaraná och acai... damn good.

Mot 2014 och nya äventyr!
Gott nytt år på er! (Och ge fan i att ta illa upp av min blogg!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar