10 juli 2013

OBS!! Kan finnas spår av bitterhet.

Jahapp då har vi efter tveksamma insatser i föregående tourtävlingar blivit utputtade till en reservplats inför tourdeltävlingen i Helsingborg. Tråkigt tråkigt.
Visade sig att ett Holländsk lag fått WC och därmed var vi ute. Det är ju såklart vädigt roligt att utländska lag visar intresse för vår tour, särskilt i år, då man faktiskt inte vinner några pengar. Dock tycker jag det är tråkigt att förbundet bestämt att man inte får challengerkvala samma helg som man spelar Tour!

Istället verkar det bli challengertävling i KARLSKRONA denna helg!! Herre min Gud och skapare, jag har inte tävlat i K-na sedan.. 2008 tror jag. Det är sjukt, men tyvärr finns det inte tillräckligt många hemmaspelare för att kunna få ihop tävlingar. Kommer en del bra lag denna helg dock så Jenny och jag ser fram emot bra matchning ändå! Vi får göra vår egna lilla tour här på Långö!

Saker att fixa inför "Karlskrona beach tour"
  • 0 reseersättning
  • 0 boende
  • 0 prispengar
  • Sen uppdatering av startfältet för att ytterligare försvåra boende- och resesituation
  • Orimliga klädregler
Done!


    Välkomna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar