16 juni 2014

Fina ni


Kommer ni ihåg mig?
Det var jag som en gång bloggade om en massa skit i en galaxy far far away.

Jag är ledsen för att jag inte har hållit er uppdaterade, men det är säkert inte ni, så vi släpper det direkt.
Jag är ju som alla säkert förstått hemkommen från US and A. Man kan sammanfatta träningslägret i 3 punkter:
1. Jag lärde mig en massa om beachvolley
2. Det är fint på Bahamas
3. Amerikaner är feta och odrägliga

Jag hoppas att jag härmed inte trampat på för många amerikanska tår. 

Jag är ju som sagt tillbaka från USA och har tillbringat senaste månaden på diverse olika ställen; mamma och pappas trädgård, Göteborg, Malmö, Danmark och Öland. Alla extremt trevliga!! Fint väder som satan med.

Nu har det blivit en flytt till Göteborg och för alla er som redan har, eller tänker fråga mig om mina framtidsplaner: jag har inga.
Norge skall för evighet ha en speciell plats i mitt hjärta (och framförallt i min plånbok), men samtidigt finns det en hel massa trevliga och framförallt spännande platser som kommer locka på fröken Linde! 

Vi snakkes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar