28 nov. 2013

Resan är bokad!

 Kära dagbok

Det är mycket som har hänt sedan jag skrev här sist. Jag har hunnit jobba 56893 pass till exempel. Jag ber om ursäkt för att jag är dålig på att uppdatera, men det är bara för att det inte har hänt något roligt i mitt liv de senaste veckorna.

Igår hände dock en extremt rolig grej, vi bokade flygbiljetter till Florida!!
Vi (jag, Martin, Carl och Herrman) kommer åka den 3 februari och kommer tillbaka den 2 maj. Kommer bli så sjukt grymt, och det är detta jag tänker på varje gång jag känner mig sliten, eller när väckarklockan ringer 5.50 på morgonen..

Vi har bestämt oss för att åka till St. Petersburg som ligger i västra Florida, ungefär 4 h från Miami.
Där bor Raquel Ferreira, en god vän och fantastisk beachvolleybollspelare, som har hjälpt oss att ordna inför denna resa, ska bli så kul att träffa henne igen!

Hit ska vi! Ligger i närheten av Clearwater beach där beachtravels anordnar träningsläger.
Vi kommer träna med Raquels brasilianska coach 5 pass i veckan + fyspass. Om det är någon som är intresserad av att komma ner till Florida under en kortare period i vår så är det bara att höra av sig så kan vi ordna en deal med tränare, och säkert hjälpa till med boende o dyl.
Jag hoppas att jag ska bo i närheten av denna plats =)
St. Pete beach!
Ska bli gött o få spänna musklerna igen, samt att träna uteeeeee! =)
Jag hoppas vi ses!!

2 kommentarer:

  1. Får man komma utan att få en deal med en beachvolleytränare? Fysen kan jag gå med på och spela volley kan jag göra för skoj ;)

    SvaraRadera