11 sep. 2013

Hej mina små snuttepluttar

Idag hade jag egentligen tänkt skriva ett jätteroligt inlägg om hur man uppnår äkta lycka, men min manager säger att jag inte kan skriva två oseriösa inlägg i rad, så nu måste jag skriva om mitt liv.

Done and done. Det som har hänt i mitt liv senaste tiden är godis och tv i ohälsosamma mängder. Jag har även vunnit en challenger tillsammans med Krabban och varit utomlands utan anknytning till beachvolley för första gången på 8 år! Wierd.

Det som ska hända i framtiden är att jag ska flytta till Oslo på söndag och börja jobba på måndag. Ska köra en vecka på mitt gamla jobb medan jag letar nytt. Det känns inte roligt att börja jobba (har redan jobbat 6 veckor detta året) men som ni förstår kan man inte överleva hur länge som helst på sitt utseende, även om man är omänskligt söt.

Denna hösten kommer jag bo en bit söder om Oslo, ungefär 5 minuter från beachvolleyhallen och 15 min från Oslo sentralstasjon. Jag ska dela lägenhet med en trummis så jag räknar med att det kommer bli ett stort utbyte av erfarenheter!

Undrar vad det kommer bli för jobb... Jag passar så otroligt bra på nästan alla positioner och det finns så sjukt mycket olika jobb, så jag vet knappt om jag ska söka som elektriker, bananskalare eller kanske rent av som kung.

Annars verkar de ju onekligen behöva en ny statsminister så får kanske bli det istället. Men kung känns mer chill om ni förstår vad jag menar.

Vi hörs snart med ett mer oseriöst inlägg!

Saker att göra när man kommit till Oslo:
- Börja jobba
-Börja träna
-Spara pengar

Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar