7 apr. 2014

Trötthet

 Hej Sverige!

Vi har hyrt bil nu för 10 dagar framöver och därför planerat in en massa roliga och sköna utflykter!
Det ska bli sjukt skönt för mig, jag börjar känna mig riktigt sliten nu. Megan, en av tjejerna jag tränar med, bjöd in oss att komma ner till "hennes" beach i Sarasota, ca 45 min söder om St Pete. Vi åkte dit i lördags och jag spelade ett par omgångar queen med henne och 2 andra tjejer. Skitkul att spela igen (har inte gjort det sedan NEVZA tror jag), men jag var riktigt, riktigt sliten.

Vi kör vår sandfys i cyklar och förra veckan var den hårdaste omgången med 4 varv vilket säkert bidrog till mina trötta ben. En annan anledning kan vara att jag är så dålig på att räkna i amerikanska pounds att jag råkade köra utfall på alldeles för hög vikt på gymmet! Klantigt! =)

Alltid kul o spela lite försvar bakom en så lång spelare som Megan!


För övrigt kan jag tala om att Martin och jag har hyrt en lägenhet i andra hand över sommaren, som ligger granne med beachcenter i Göteborg. Skönt att bo så nära! Jag har inte hittat ngt jobb (har försökt bevisa eventuella samband med att jag inte sökt, men något sådant går inte att finna) så kollar lite på kurser. vet inte vad som låter roligast, Harry Potters världar eller svampdjuret på avancerad nivå.. =)

Ha en fortsatt skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar